Hello Thailand (+32C) Goodbye Holland (-2C) - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Swan Petitjean - WaarBenJij.nu Hello Thailand (+32C) Goodbye Holland (-2C) - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Swan Petitjean - WaarBenJij.nu

Hello Thailand (+32C) Goodbye Holland (-2C)

Blijf op de hoogte en volg Swan

31 Januari 2014 | Thailand, Hua Hin

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Na een super afscheidsfeestje en een geweldig (emotioneel) uitzwaaien op Schiphol door hele lieve familie en vrienden zijn we dan nu na lang uitkijken veilig aangekomen in Thailand. Tym heeft lekker gedroomd in t vliegtuig en Jorine heeft 12 uur over 1 film gedaan; een relaxte vlucht dus. Na de AirPort pick up zijn we direct naar ons hotel gegaan waar tym meteen aan de spicy Rice noodles ging: "iT was bloody hot i'm on fire!" dit duurde tot in de nacht zijn maag borrelde als een vulkaan en de volgende ochtend kon hij er dus gelijk voor gaan! Inmiddels zijn we letterlijk afgezet door een taxi in Hua Hin een soort Benidorm basterds Paradise morgen dus snel op naar Koh Toa! We hebben hier wel lekker kunnen zwemmen in zee en chillen op t strand.

Dit waren swan en petit vanuit Hua Hin.

Veel liefs en een zonnige groet!

  • 31 Januari 2014 - 20:07

    Martine En Kromhoutjes:

    Oh wat heerlijk voor jullie. Het klinkt fantastisch. Fijn dat de reis goed is gegaan.

  • 01 Februari 2014 - 17:35

    Sara:

    Leuke foto's... Jullie zien er ech blij uit!

  • 01 Februari 2014 - 20:03

    Corina:

    Hai, jullie hebben een lekker temperatuurstijging. Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier! Liefs van ons.

  • 01 Februari 2014 - 20:30

    Noah:

    Lieve ome tymen en tante jorine! Ik mis jullie nu al. Ik ben vandaag bij de politie geweest. Dat was heeeeeel leuk. Hebben jullie daar ook politie? Ik ga je missen. Kus kus kus kus noah

  • 01 Februari 2014 - 20:44

    Martine Petitjean:

    Hey lieve schatten, goed om te horen dat jullie zo genieten! Hier alles goed; we zijn net bij Gerard en Angela geweest, Gerard vierde zijn verjaardag. En vanmiddag bij Rijnvogels naar het eerste gekeken (helaas 1-0 verloren).Daar hoorde ik van Martine en Hester dat jullie op waarbenjij.nu staan dus snel gezocht en gevonden...! Zijn jullie nu op het eiland Koh Tao?
    Veel plezier, lieverds. Geniet maar lekker van alles! Dikke kus, mama

  • 05 Februari 2014 - 08:07

    Bess, Noah En Mijs:

    Good morning!!!!! Wij zitten nu aan de ontbijttafel. Gezellig. Wij moeten straks naar school. Alleen mijs blijft thuis, want ze is ziek. Ze moest spugen. Bess gaat vandaag naar dansles. Noah gaat lekker voetballen. Wat zijn jullie nu aan het doen? Wij denken heel veel aan jullie. Thing thang tjong van bess, noah en mijs

  • 05 Februari 2014 - 10:31

    Willem:

    Al een massage gehad?

  • 05 Februari 2014 - 15:08

    Maritha:

    Hi lieverds,
    Leuke foto's, zo te zien genieten jullie volop!! Hier is het koud en regenachtig.
    Veel plezier.
    Liefs :-)

  • 06 Februari 2014 - 13:59

    Swan And Petitjean:

    Hey noah grote vriend!
    Echt gaaf jow dat je bij de politie bent geweest je moest de gevangenis toch niet in? Hihi
    Wij hebben hier heel lang onder water gedoken was echt heel cool! hele grote, rare en mooie vissen gezien we hebben ook nog aapjes langs de kant van de weg gezien jorien heeft nog een aapje een kokosnoot gegeven dat was echt stoer. Nu hebben we een rood zwarte motor die echt heel hard gaat k denk wel sneller dan jou papa's auto! Jorine vind het een beetje eng die doet vaak haar ogen dicht haha echt gaaf,! Politie hebben wij hier ook die hebben hele stoere en grote motoren die heel hard gaan echt cool! Was het voetballen nog leuk? Hoe was het dansen bess? Hier dansen ze echt heel raar ze maken hele rare bewegingen met hun armen jorien gaat dat wel voor doen als we thuis zijn. Ben je alweer beter mijs? Hier hebben de kinderen allemaal dezelfde kleding aan als ze naar school gaan en ze zijn hier allemaal veel kleiner als Jorine.
    Wij missen jullie een hele dikke zoen en ook aan papa en mama geven hoor xxxx ome tym en tante Rien

  • 06 Februari 2014 - 14:19

    Swan And Petitjean:

    Nog even in een notendop we genieten hier enorm temperatuurtje van + 30 graden nog voornamelijk gereisd gedoken in de zon gelegen en nog geen massage gehad Willem ;) bedankt voor al jullie lieve berichtjes er komt gauw een nieuwe update!

  • 06 Februari 2014 - 17:39

    Arie En Ria:

    Hallo Lieve schatten, wat heerlijk dat jullie zo genieten,lekker uitrusten, duiken, moter rijden gaaf hoor!De heerlijke zon die schijnt ja die missen we wel hoor!Doe voorzichtig en geniet. dikke kus en heel veel liefs van papa en mamaXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 06 Februari 2014 - 17:39

    Arie En Ria:

    Hallo Lieve schatten, wat heerlijk dat jullie zo genieten,lekker uitrusten, duiken, moter rijden gaaf hoor!De heerlijke zon die schijnt ja die missen we wel hoor!Doe voorzichtig en geniet. dikke kus en heel veel liefs van papa en mamaXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 09 Februari 2014 - 15:17

    Gusta:

    Ha lieve Jorine en Tymen,
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen en lekker genieten, en om verder te lezen wat jullie allemaal gaan meemaken! Hier in Utrecht alles OK! xxxG

  • 10 Februari 2014 - 20:02

    Lana:

    Lieve oom Tym en tante Rien,

    Ik mis jullie!
    Hebben jullie het leuk daar? Lekker zwemme zwemme zwemme? Ik wil ook snel zwemme met mama, dat was zo leuk op center parcs!
    Hebben jullie al een panda gezien?

    Met mij gaat het goed hoor, vandaag lekker met de kindjes gespeeld. Ik heb wel een beetje ontstoken oogjes, ik weet niet hoe dat komt.
    Nou ik hoop dat we een keer kunnen bellen en dat ik jullie dan zie :-)

    Dikke kus en knuffel, ook van papa en mama

    Xxxxxxxx jullie nichtje Lana

  • 15 Februari 2014 - 14:22

    Swan And Petitjean:

    Lieve Lana knap zeg dat jij al kan typen zeker van je moeder geleerd ;) we zwemmen hier elke dag lekker warm water net een tropisch zwembad nog geen panda's gezien wel mooie vogels hier leven toekans in t wild zelfs ook schattige aapjes. Ik kijk elke dag tegen ome Tymen aan die lijkt ook wel een beetje op een panda haha,. Jammer van je oogjes wordt maar snel beter we hebben trouwens Skype nu alleen niet altijd WiFi. Hele dikke knuffels terug xxxx

  • 15 Februari 2014 - 15:38

    Lana:

    Ik vond het heeeeeeel leuk om jullie te zien en horen!
    Hihihi, oom panda!
    Aapjes zijn ook heel lief! Heb je daar ook foto's van gemaakt?
    Omdat jullie zoveel zwemmen, kreeg ik ook heel veel zin om te zwemmen. Dinsdag ben ik met mama geweest, bij het Zuiderpark. Ik ging heel vaak van de kleine glijbaan en ook twee keer van de grote glijbaan met mama! Was een beetje eng, naar toch ook leuk! Stoer he van mij. Ik ging ook zelf zwemmen door de stroomversnelling, mama mocht mij niet vasthouden van mij. Ik had bandjes om dus ik bleef lekker drijven.
    Nu zeg ik elke dag tegen mama: 'mama, leuk zwemmen!' zodat we hoop ik snel weer n x gaan zwemmen.
    Nou lieve bruine oom panda en tante aapie, ik mis jullie en ik hoop dat ik jullie snel weer eens kan zien! Heel veel kusjes en knuffels,

    Lana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Hua Hin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2014

Indo

16 Juli 2014

Palmtree jungle

12 Juni 2014

Route Vietnam part two

05 Juni 2014

Route vietnam part one

23 April 2014

Cambodja; we zijn al weg ja
Swan

Hallo

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 6866

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: